Specjalista ds. Obsługi Klienta

05.01.2021
TAURON to druga co do wielkości Grupa energetyczna w Polsce, zajmująca się wydobyciem węgla oraz produkcją,dystrybucją, sprzedażą energii elektrycznej, ciepła i gazu.
Działamy na obszarze równym niemal 1/5 powierzchni kraju na terenie 5 województw. Codziennie ponad 25 tys. pracowników odpowiada na potrzeby kilku milionów naszych klientów. Naszą misją jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Kluczem do naszego sukcesu są pasja i zaangażowanie pracowników. 
To, co dla nas ważne, określają wartości PRO, czyli partnerstwo, rozwój i odwaga. Poszukujemy ludzi chętnie rozwijających swoje kompetencje, otwartych na nowe wyzwania, innowacyjnych oraz potrafiących budować 
partnerskie relacje z klientami i współpracownikami. 
Bioeko Grupa TAURON sp. z o.o., jest specjalistyczną firmą zajmującą się pozyskiwaniem, transportem i przetwarzaniem biomasy na potrzeby energetyki zawodowej oraz realizuje projekt zagospodarowania ubocznych 
produktów spalania i wydobycia dla Grupy TAURON. 

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Jaworzno
Umowa na zastępstwo
 
Obowiązki:
• współtworzenie, realizowanie oraz monitorowanie realizacji celów sprzedażowych oraz jakościowych,
• dbałość o utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z Klientami,
• właściwa i sprawna obsługa Klientów - przyjmowanie, wprowadzanie do systemu i  potwierdzanie zamówień od klientów zgodnie z przyjętymi standardami,
• wprowadzanie rozwiązań mających na celu wzmacnianie jakości obsługi Klienta,
• właściwe  i terminowe sporządzanie dokumentów stosowanych w obrocie towarowym,
• współudział w budowaniu narzędzi IT w celu efektywnego wykorzystania przepływu informacji w Spółce oraz między Spółką a klientami / dostawcami,
• analiza rynku, budowanie i prowadzenie bazy danych kontrahentów oraz warunków handlowych,
• sporządzanie analiz i raportów związanych z oceną efektywności procesu obsługi klienta,
• współtworzenie i realizowanie strategii rozwoju obsługi klienta, uczestnictwo w projektach rozwojowych Spółki i Grupy Kapitałowej,
• ścisła współpraca z innymi obszarami w Spółce i Grupie Kapitałowej w celu zapewnienia realizacji założonych efektów sprzedażowych,
• wsparcie przy analizie i rozwiązywaniu reklamacji.

Wymagania:
• wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: Zarządzanie, Marketing,
• minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta,
• znajomość technik telefonicznej obsługi Klienta,
• zdolności negocjacyjne i umiejętność nawiązywania długotrwałych relacji biznesowych,
• bardzo dobra organizacja pracy,
• umiejętność pracy w zespole, umiejętność budowania  dobrych relacji w zespole,
• umiejętność pracy w warunkach stresu,
• bardzo dobra znajomość MS Office, CRM, mile widziana znajomość programu IFS.,
•zaangażowanie, nastawienie na realizację celów,
• ścisła współpraca z innymi obszarami w Spółce i Grupie Kapitałowej w celu zapewnienia realizacji założonych efektów sprzedażowych,
• znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego będzie dodatkowym atutem,
•  aktywne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:
• interesującą pracę w dynamicznym i rozwojowym zespole,
• atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia,
• możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
• niezbędne narzędzia pracy,
• możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz korzystania z wiedzy i doświadczeń korporacyjnych,
• możliwość pracy w jednej z największych grup kapitałowych w sektorze energetycznym w  Polsce.

Kontakt:
Osoby zainteresowane zapraszamy do przesłania CV i listu motywacyjnego, z zaznaczeniem oczekiwań finansowych i czasu, w którym kandydat może podjąć pracę na adres: marta.straczek@tauron.pl  w terminie do 15-01-2021 r. do godz. 12:00.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w aplikacji Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w ramach aktualnego postępowania rekrutacyjnego. Prosimy postawić wyraźny znak „X” przy pozycji „Wyrażam zgodę” lub w przypadku braku Pani/Pana zgody przy pozycji „Nie wyrażam zgody” , a także o postawienie znaku „X” przy pozycji dotyczącej potwierdzenia, że Pani/Pan zapoznała(ł) się z Klauzulą informacyjną umieszczoną w ogłoszeniu dotyczącym rekrutacji na stanowisko, na które Pani/Pan kandyduje.
Jednocześnie informujemy, że postawienie znaku „X” przy pozycji „Nie wyrażam zgody” i/lub braku zaznaczenia pozycji potwierdzającej, że Pani/Pan zapoznała(ł) się z Klauzulą informacyjną spowoduje, że nie będziemy mogli przetwarzać Pani/Pana danych osobowych, co uniemożliwi Pani/Panu udział w niniejszym postępowaniu rekrutacyjnym, a nadesłane przez Panią/Pana CV oraz list motywacyjny zostaną od razu zniszczone.

„Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w aktualnym postępowaniu rekrutacyjnym.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bioeko Grupa TAURON sp. z o.o. moich danych osobowych w celu oceny moich kwalifikacji, oceny zdolności i umiejętności oraz wyboru i zatrudnienia odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób na wybranym stanowisku, w związku z którym toczy się postępowanie rekrutacyjne. Powyższa zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesłanym przeze mnie życiorysie (CV), liście motywacyjnym.