Specjalista ds. Obsługi Klienta
18.06.2021Obowiązki:
• Rozwój i realizacja kompleksowej obsługi klientów oraz ewidencji operacji produkcyjno-logistycznych,
• Aktywny kontakt z klientami wspierający sprzedaż, w tym w celu sprawnej obsługi zamówień, obsługi reklamacji,
• Realizowanie polityki handlowej Spółki w zakresie sprzedaży wyrobów gotowych,
• Zarządzanie zamówieniami Klientów (w tym w systemie IFS), sprawdzanie dostępności towarów i ich rezerwacja, potwierdzanie przyjętych zamówień, informowanie Klientów o szczegółach realizacji zamówienia,
• Terminowe wystawianie i ekspedycja dokumentów handlowych, faktur sprzedażowych, faktur korekt,
• Aktualizacja bazy danych kontrahentów, towarów i produktów w IFS,
• Bieżące ewidencjonowanie działań operacyjnych w IFS,
• Nadzór nad terminowym zwrotem potwierdzonej przez Klienta dokumentacji handlowej,
• Rozwój obecnych i wdrażanie nowych systemów informacyjnych i informatycznych w celu usprawnienia prowadzenia procesów obsługi Klienta w całym łańcuchu dostaw, w tym IFS i Contact Center,
• Sporządzanie analiz i raportów związanych z oceną efektywności procesu obsługi Klienta,
• Udział w projektach w Grupie TPE,
•Wykonywanie innych poleceń oraz prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego i przełożonych wyższego szczebla, wynikających z istoty i charakteru zajmowanego stanowiska.
Wymagania:
• Wykształcenie minimum średnie ,
• bardzo dobra znajomość MS Office,
• zdolności analityczne i negocjacyjne
• bardzo dobra znajomość MS Office, CRM, mile widziana znajomość programu IFS/SAP,
• aktywne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
• interesującą pracę w dynamicznym i rozwojowym zespole,
• atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia,
• możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
• niezbędne narzędzia pracy,
• możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz korzystania z wiedzy i doświadczeń korporacyjnych,
• możliwość pracy w jednej z największych grup kapitałowych w sektorze energetycznym w Polsce.
Kontakt:
Osoby zainteresowane zapraszamy do przesłania CV i listu motywacyjnego, z zaznaczeniem oczekiwań finansowych i czasu, w którym kandydat może podjąć pracę na adres: marta.straczek@tauron.pl w terminie do 25-06-2021 r. do godz. 12:00.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Prosimy o umieszczenie w aplikacji Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w ramach aktualnego postępowania rekrutacyjnego. Prosimy postawić wyraźny znak „X” przy pozycji „Wyrażam zgodę” lub w przypadku braku Pani/Pana zgody przy pozycji „Nie wyrażam zgody” , a także o postawienie znaku „X” przy pozycji dotyczącej potwierdzenia, że Pani/Pan zapoznała(ł) się z Klauzulą informacyjną umieszczoną w ogłoszeniu dotyczącym rekrutacji na stanowisko, na które Pani/Pan kandyduje.
Jednocześnie informujemy, że postawienie znaku „X” przy pozycji „Nie wyrażam zgody” i/lub braku zaznaczenia pozycji potwierdzającej, że Pani/Pan zapoznała(ł) się z Klauzulą informacyjną spowoduje, że nie będziemy mogli przetwarzać Pani/Pana danych osobowych, co uniemożliwi Pani/Panu udział w niniejszym postępowaniu rekrutacyjnym, a nadesłane przez Panią/Pana CV oraz list motywacyjny zostaną od razu zniszczone.
„Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w aktualnym postępowaniu rekrutacyjnym.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bioeko Grupa TAURON sp. z o.o. moich danych osobowych w celu oceny moich kwalifikacji, oceny zdolności i umiejętności oraz wyboru i zatrudnienia odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób na wybranym stanowisku, w związku z którym toczy się postępowanie rekrutacyjne. Powyższa zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesłanym przeze mnie życiorysie (CV), liście motywacyjnym.
• Rozwój i realizacja kompleksowej obsługi klientów oraz ewidencji operacji produkcyjno-logistycznych,
• Aktywny kontakt z klientami wspierający sprzedaż, w tym w celu sprawnej obsługi zamówień, obsługi reklamacji,
• Realizowanie polityki handlowej Spółki w zakresie sprzedaży wyrobów gotowych,
• Zarządzanie zamówieniami Klientów (w tym w systemie IFS), sprawdzanie dostępności towarów i ich rezerwacja, potwierdzanie przyjętych zamówień, informowanie Klientów o szczegółach realizacji zamówienia,
• Terminowe wystawianie i ekspedycja dokumentów handlowych, faktur sprzedażowych, faktur korekt,
• Aktualizacja bazy danych kontrahentów, towarów i produktów w IFS,
• Bieżące ewidencjonowanie działań operacyjnych w IFS,
• Nadzór nad terminowym zwrotem potwierdzonej przez Klienta dokumentacji handlowej,
• Rozwój obecnych i wdrażanie nowych systemów informacyjnych i informatycznych w celu usprawnienia prowadzenia procesów obsługi Klienta w całym łańcuchu dostaw, w tym IFS i Contact Center,
• Sporządzanie analiz i raportów związanych z oceną efektywności procesu obsługi Klienta,
• Udział w projektach w Grupie TPE,
•Wykonywanie innych poleceń oraz prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego i przełożonych wyższego szczebla, wynikających z istoty i charakteru zajmowanego stanowiska.
Wymagania:
• Wykształcenie minimum średnie ,
• bardzo dobra znajomość MS Office,
• zdolności analityczne i negocjacyjne
• bardzo dobra znajomość MS Office, CRM, mile widziana znajomość programu IFS/SAP,
• aktywne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
• interesującą pracę w dynamicznym i rozwojowym zespole,
• atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia,
• możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
• niezbędne narzędzia pracy,
• możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz korzystania z wiedzy i doświadczeń korporacyjnych,
• możliwość pracy w jednej z największych grup kapitałowych w sektorze energetycznym w Polsce.
Kontakt:
Osoby zainteresowane zapraszamy do przesłania CV i listu motywacyjnego, z zaznaczeniem oczekiwań finansowych i czasu, w którym kandydat może podjąć pracę na adres: marta.straczek@tauron.pl w terminie do 25-06-2021 r. do godz. 12:00.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Prosimy o umieszczenie w aplikacji Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w ramach aktualnego postępowania rekrutacyjnego. Prosimy postawić wyraźny znak „X” przy pozycji „Wyrażam zgodę” lub w przypadku braku Pani/Pana zgody przy pozycji „Nie wyrażam zgody” , a także o postawienie znaku „X” przy pozycji dotyczącej potwierdzenia, że Pani/Pan zapoznała(ł) się z Klauzulą informacyjną umieszczoną w ogłoszeniu dotyczącym rekrutacji na stanowisko, na które Pani/Pan kandyduje.
Jednocześnie informujemy, że postawienie znaku „X” przy pozycji „Nie wyrażam zgody” i/lub braku zaznaczenia pozycji potwierdzającej, że Pani/Pan zapoznała(ł) się z Klauzulą informacyjną spowoduje, że nie będziemy mogli przetwarzać Pani/Pana danych osobowych, co uniemożliwi Pani/Panu udział w niniejszym postępowaniu rekrutacyjnym, a nadesłane przez Panią/Pana CV oraz list motywacyjny zostaną od razu zniszczone.
„Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w aktualnym postępowaniu rekrutacyjnym.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bioeko Grupa TAURON sp. z o.o. moich danych osobowych w celu oceny moich kwalifikacji, oceny zdolności i umiejętności oraz wyboru i zatrudnienia odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób na wybranym stanowisku, w związku z którym toczy się postępowanie rekrutacyjne. Powyższa zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesłanym przeze mnie życiorysie (CV), liście motywacyjnym.