Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Obsługi Klienta)
03.04.2025Miejsce pracy: Jaworzno
Nr ref.: BGT/11/03/2025
Rodzaj umowy: umowa na zastępstwo
Nr ref.: BGT/11/03/2025
Rodzaj umowy: umowa na zastępstwo
Obowiązki:
• Rozwój i realizacja kompleksowej obsługi klientów oraz ewidencji operacji produkcyjno-logistycznych.
• Aktywny kontakt z klientami wspierający sprzedaż, w tym w celu sprawnej obsługi zamówień, obsługi reklamacji.
• Realizowanie polityki handlowej Spółki w zakresie sprzedaży wyrobów gotowych.
• Zarządzanie zamówieniami Klientów (w tym w systemie IFS), sprawdzanie dostępności towarów i ich rezerwacja, potwierdzanie przyjętych zamówień, informowanie Klientów o szczegółach realizacji zamówienia.
• Terminowe wystawianie i ekspedycja dokumentów handlowych, faktur sprzedażowych, faktur korekt.
• Aktualizacja bazy danych kontrahentów, towarów i produktów w IFS.
• Bieżące ewidencjonowanie działań operacyjnych w IFS.
• Nadzór nad terminowym zwrotem potwierdzonej przez Klienta dokumentacji handlowej.
• Rozwój obecnych i wdrażanie nowych systemów informacyjnych i informatycznych w celu usprawnienia prowadzenia procesów obsługi Klienta w całym łańcuchu dostaw, w tym IFS i Contact Center.
• Monitorowanie zmian w zakresie wymagań regulacyjnych w obszarze UPW/UPS oraz implementacja rozwiązań w Spółce.
• Sporządzanie analiz i raportów związanych z oceną efektywności procesu obsługi Klienta.
• Udział w projektach w Grupie Tauron.
• Wykonywanie innych poleceń oraz prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego i przełożonych wyższego szczebla, wynikających z istoty i charakteru zajmowanego stanowiska.
Wymagania:
• Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe.
• Bardzo dobra znajomość MS Office, CRM.
• Zdolności analityczne i negocjacyjne.
• Mile widziana znajomość programu IFS/SAP.
• Mile widziane roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.
• Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej.
• Dobra organizacja pracy i umiejętność priorytetyzacji zadań.
• Otwartość na zdobywanie wiedzy dotyczącej branży i produktów.
• Aktywne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji, będącej częścią jednej z największych grup kapitałowych w sektorze energetycznym w Polsce.
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia, dostosowane do doświadczenia i kompetencji kandydata.
• Możliwość rozwoju zawodowego, w tym udział w szkoleniach, konferencjach oraz programach podnoszących kwalifikacje.
• Niezbędne narzędzia pracy, zapewniające komfort i efektywność realizowanych zadań.
• Pracę w zespole ekspertów, umożliwiającą rozwój kompetencji oraz wymianę wiedzy i doświadczeń w branży.
• Realny wpływ na rozwój organizacji poprzez wdrażanie własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań.
Dodatkowe informacje:
Zainteresowane osoby prosimy o składanie aplikacji (CV oraz opcjonalnie List motywacyjny) do dnia 10.04.2025 r. na adres: iwona.uczarczyk@tauron.pl. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.
Pobierz: Klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w postępowaniu rekrutacyjnym wraz z klauzulą informacyjną na potrzeby postępowania rekrutacyjnego
W związku ze zgłoszoną aplikacją w rekrutacji prowadzonej przez Bioeko Grupa TAURON sp. z o.o. prosimy o nadesłanie niezwłocznie zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji wg załączonego wzoru. W przypadku umieszczenia w aplikacji zdjęcia, prosimy o wypełnienie zgody na udostępnienie wizerunku lub nadesłanie CV bez zdjęcia.
• Rozwój i realizacja kompleksowej obsługi klientów oraz ewidencji operacji produkcyjno-logistycznych.
• Aktywny kontakt z klientami wspierający sprzedaż, w tym w celu sprawnej obsługi zamówień, obsługi reklamacji.
• Realizowanie polityki handlowej Spółki w zakresie sprzedaży wyrobów gotowych.
• Zarządzanie zamówieniami Klientów (w tym w systemie IFS), sprawdzanie dostępności towarów i ich rezerwacja, potwierdzanie przyjętych zamówień, informowanie Klientów o szczegółach realizacji zamówienia.
• Terminowe wystawianie i ekspedycja dokumentów handlowych, faktur sprzedażowych, faktur korekt.
• Aktualizacja bazy danych kontrahentów, towarów i produktów w IFS.
• Bieżące ewidencjonowanie działań operacyjnych w IFS.
• Nadzór nad terminowym zwrotem potwierdzonej przez Klienta dokumentacji handlowej.
• Rozwój obecnych i wdrażanie nowych systemów informacyjnych i informatycznych w celu usprawnienia prowadzenia procesów obsługi Klienta w całym łańcuchu dostaw, w tym IFS i Contact Center.
• Monitorowanie zmian w zakresie wymagań regulacyjnych w obszarze UPW/UPS oraz implementacja rozwiązań w Spółce.
• Sporządzanie analiz i raportów związanych z oceną efektywności procesu obsługi Klienta.
• Udział w projektach w Grupie Tauron.
• Wykonywanie innych poleceń oraz prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego i przełożonych wyższego szczebla, wynikających z istoty i charakteru zajmowanego stanowiska.
Wymagania:
• Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe.
• Bardzo dobra znajomość MS Office, CRM.
• Zdolności analityczne i negocjacyjne.
• Mile widziana znajomość programu IFS/SAP.
• Mile widziane roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.
• Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej.
• Dobra organizacja pracy i umiejętność priorytetyzacji zadań.
• Otwartość na zdobywanie wiedzy dotyczącej branży i produktów.
• Aktywne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji, będącej częścią jednej z największych grup kapitałowych w sektorze energetycznym w Polsce.
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia, dostosowane do doświadczenia i kompetencji kandydata.
• Możliwość rozwoju zawodowego, w tym udział w szkoleniach, konferencjach oraz programach podnoszących kwalifikacje.
• Niezbędne narzędzia pracy, zapewniające komfort i efektywność realizowanych zadań.
• Pracę w zespole ekspertów, umożliwiającą rozwój kompetencji oraz wymianę wiedzy i doświadczeń w branży.
• Realny wpływ na rozwój organizacji poprzez wdrażanie własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań.
Dodatkowe informacje:
Zainteresowane osoby prosimy o składanie aplikacji (CV oraz opcjonalnie List motywacyjny) do dnia 10.04.2025 r. na adres: iwona.uczarczyk@tauron.pl. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.
Pobierz: Klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w postępowaniu rekrutacyjnym wraz z klauzulą informacyjną na potrzeby postępowania rekrutacyjnego
W związku ze zgłoszoną aplikacją w rekrutacji prowadzonej przez Bioeko Grupa TAURON sp. z o.o. prosimy o nadesłanie niezwłocznie zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji wg załączonego wzoru. W przypadku umieszczenia w aplikacji zdjęcia, prosimy o wypełnienie zgody na udostępnienie wizerunku lub nadesłanie CV bez zdjęcia.