Kruszywa dostępne są w gramaturach:
0-2 mm 0-31,5 mm 0-125 mm
ZASTOSOWANIE
w budownictwie komunikacyjnym:
do dróg publicznych, bez ograniczeń,
do dróg wewnętrznych, bez ograniczeń,
do kolei, z ograniczeniem do podtorza,
do lotnisk cywilnych, z ograniczeniem do,
nawierzchni płyt, nawierzchni wydzielonych miejsc postoju,
w inżynierii komunikacyjnej: do nawierzchni twardej nieulepszonej realizowanej w technologii nawierzchni z kruszywa stabilizowanego mechanicznie wg wymagań PN-S-06102:1997, jako kruszywo odziarniające,do warstw nasypów według wymagań PN-S-02205:1998, jako kruszywo odziarniające lub samodzielnie. Należy uwzględnić warunki stosowania określone w punkcie 2.3 Krajowej Oceny Technicznej,
do robót ziemnych przy budowie nawierzchni lotniskowych po ulepszeniu spoiwami,
do budowy podtorza w zakresie gruntu rodzimego lub nasypu, bez ulepszenia lub po ulepszeniu spoiwami.
0-2 mm 0-31,5 mm 0-125 mm
ZASTOSOWANIE
w budownictwie komunikacyjnym:
do dróg publicznych, bez ograniczeń,
do dróg wewnętrznych, bez ograniczeń,
do kolei, z ograniczeniem do podtorza,
do lotnisk cywilnych, z ograniczeniem do,
nawierzchni płyt, nawierzchni wydzielonych miejsc postoju,
w inżynierii komunikacyjnej: do nawierzchni twardej nieulepszonej realizowanej w technologii nawierzchni z kruszywa stabilizowanego mechanicznie wg wymagań PN-S-06102:1997, jako kruszywo odziarniające,do warstw nasypów według wymagań PN-S-02205:1998, jako kruszywo odziarniające lub samodzielnie. Należy uwzględnić warunki stosowania określone w punkcie 2.3 Krajowej Oceny Technicznej,
do robót ziemnych przy budowie nawierzchni lotniskowych po ulepszeniu spoiwami,
do budowy podtorza w zakresie gruntu rodzimego lub nasypu, bez ulepszenia lub po ulepszeniu spoiwami.